POP materiály jako jedno z kriterií posouzení kvality distribuce v maloobchodě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017073" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
POP materiály ako jedno z kritérií posudzovania kvality distribúcie v maloobchode
Popis výsledku v původním jazyce
Je známe, že POP materiály majú veľkú účinnosť, pretože zákazník sa často rozhoduje o výbere značky priamo na predajni. A práve preto by bolo vhodné venovať im dostatočne veľkú pozornosť, či už zo strany maloobchodu alebo zo strany výrobcu/značky. Tietofakty sú dôvodom, prečo sú POP materiály zaradené ako jedno z kritérií merania kvality distribúcie v maloobchodných jednotkách podľa metodiky, ktorá počíta tzv. Shop Score Index.
Název v anglickém jazyce
POP as the Criterion of the Distribution Quality Measuring in Retail
Popis výsledku anglicky
POP are really efficient tool how to increase sale in retail because customer often chooses certain brand directly in the store during shopping. And that is why producers and also retailers should focus on POP. POP are also one of criteria of measuring distribution quality in retail outlets.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—