Význam POP materiálů jako in-store aktivity výrobce při měření kvality distribuce v maloobchodě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017077" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Význam POP materiálov ako in-store aktivity výrobcu pri meraní kvality distribúcie v maloobchode
Popis výsledku v původním jazyce
POP materiály sú významným prostriedkom na upútanie zákazníka priamo v mieste predaja a jednoznačne zvyšujú nákupy daného produktu v maloobchode. POP materiály sa samozrejme nepoužívajú len v maloobchodných jednotkách. Ich použitie je omnoho širšie, je možné ich nájsť v bankách, poisťovniach v podobe stojanov, plagátov, LCD displejov, podlahových krytín, zásobníkov na informačné materiály apod.
Název v anglickém jazyce
Importance of POP as the producer's in-store activity by distribution quality measurement in retail
Popis výsledku anglicky
POP are really efficient tool how to increase sale in retail because customer often chooses certain brand directly in the store during shopping (70 % of customers decides to buy a certain brand directly in the shop [3]). And that is why producers and also retailers should focus on POP.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet 2007
ISBN
978-80-903966-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—