Nová ekonomika a řízení vztahů se zákazníkem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018480" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00018480 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The New Economy and Customer Relationship Management
Popis výsledku v původním jazyce
This study focuses on identifying tendencies and expected changes in the market, and evaluates the effects of these changes both in terms of forcing companies to adapt and in terms of the competitive advantages generated by the changes. Competitiveness is presented in the context of current management thought, in the form of one of the new conceptions of customer relations management (CRM), whose aim is to create a business paradigm leading to prosperity.
Název v anglickém jazyce
The New Economy and Customer Relationship Management
Popis výsledku anglicky
This study focuses on identifying tendencies and expected changes in the market, and evaluates the effects of these changes both in terms of forcing companies to adapt and in terms of the competitive advantages generated by the changes. Competitiveness is presented in the context of current management thought, in the form of one of the new conceptions of customer relations management (CRM), whose aim is to create a business paradigm leading to prosperity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ECON 07
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—