Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová ekonomika a řízení vztahů se zákazníkem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018477" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The New Economy and Customer Relationship Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study focuses on identifying trends and a change expected in the market and evaluates the effects of these changes both in terms of forcing companies to adapt and in terms of the competitive advantages generated by the changes. Competitiveness is presented in the context of current management thought, in the form of one of the new conceptions of customer relations management (CRM), whose aim is to create a business paradigm leading to prosperity.

  • Název v anglickém jazyce

    The New Economy and Customer Relationship Management

  • Popis výsledku anglicky

    This study focuses on identifying trends and a change expected in the market and evaluates the effects of these changes both in terms of forcing companies to adapt and in terms of the competitive advantages generated by the changes. Competitiveness is presented in the context of current management thought, in the form of one of the new conceptions of customer relations management (CRM), whose aim is to create a business paradigm leading to prosperity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomické rozhľady

  • ISSN

    0323-262X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    37

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus