Praktické zkušenosti s nástrojem Witness ve výuce přdmětu Modelování systémů reálného času
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00016881" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00016881 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Praktické zkušenosti s nástrojem Witness ve výuce přdmětu Modelování systémů reálného času
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá zkušenostmi z implementace předmětu Modelování systémů reálného času do výuky v bakalářském studijním programu Aplikovaná informatika. V rámci tohoto předmětu byl vybrán a prakticky aplikován do výuky softwarový nástroj Witness, jako produkt podporující modelování realtimových procesů a rovněž jejich simulaci. Bakalářský studijní program Aplikovaná informatika neobsahoval předmět poskytující studentům znalosti s modelováním real-timeových systémů a procesů. Cílem příspěvku je seznámenípedagogické veřejnosti s inovací studijního programu Aplikovaná informatika, resp. s jeho rozšířením o nový studijní předmět, který se podařilo implementovat do výuky. Zavedením předmětu do výuky tak bakalářský studijní program lépe reflektuje současné požadavky firem na dovednosti absolventů.
Název v anglickém jazyce
Practical Experience with Software Tool Witness in Education of Real-time System Modelling Subject
Popis výsledku anglicky
This paper is oriented in referring of implementation of subject named Modelling of real-time systems in the education of bachelor study programme Applied informatics. In this subject the software product Witness has been choosen and applied as a tool supporting modelling of real-time processes and their simulation. Bachelor study programme Applied informatics did not included subject providing students with knowledge of real-time systems and processes. The target of this paper is to inform the pedagogue community with the innovation of study programme. Applied informatics, or more precisely with its enlargement of a new study subject, which was successfully implemented in the education. With the implementation of this new subject the bachelor study programme reflects more the firms demands on absolvent skills.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informatika XXI/2008
ISBN
978-80-7302-151-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
Konvoj Brno
Místo vydání
PEF, Mendelova univerzita Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—