Diskriminace spotřebitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018322" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diskriminace spotřebitele
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním ze základních strategických cílů v rámci Evropské unie je vytvoření společného vnitřního trhu, kde budou mít všichni spotřebitelé (bez ohledu na to, ve kterém členském státě se právě nacházejí) zajištěnou ochranu na stejné úrovni. Stále však přetrvávají rozdíly v právní úpravě jednotlivých členských států a tím je pak pro spotřebitele obtížnější domáhat se svého práva. Příkladem je problematika ?diskriminace spotřebitele?, které se v českém právním řádu dosud nedostalo uceleného výkladu.
Název v anglickém jazyce
Consumer discrimination
Popis výsledku anglicky
One of the basic aims in the European Union is a creation of a common home trade where all purchasing public will have a protection at the same level (regardless in which EU country they are). There are still some differences between legal regulation ofa particular member state and consumers´ ability to demand their rights. The example is questions of consumers´ discrimination which is not seamlessly interpret in Czech system of law..
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference proceedings
ISBN
978-80-7248-504-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—