Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00133306" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00133306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Díky chráněným označením spotřebitel ví, že se za určitým označením nachází jistá kvalita či požadované vlastnosti daného produktu. Současně je spotřebitel chráněn proti nekalým praktikám. Vzhledem k přebytku informací o produktech na trhu dostane spotřebitel jasnou a stručnou informaci. Jde o určitou formu objektivní reklamy, která přispívá k informovanosti spotřebitelů, na rozdíl od stále více se prosazující reklamy subjektivní, která působí především na city spotřebitele, jeho podvědomé tužby a instinkty.

  • Název v anglickém jazyce

    A Consumer and a legal Protection in the Area of a Designation of Grocery and Agricultural Products in the European Union

  • Popis výsledku anglicky

    Thanks to protected designation a consumer knows that a concrete designation presents a certain quality or desiderative attributes of a certain product. The consumer is also protected against unfair practices. With respect to the surplus of information about products in the market, a consumer gets a perfect and short information. It is a specific form of objective advertising which supports consumer awareness, in contrast to the subjective advertising which appeals mainly on consumer's feelings, subconscious wishes and instincts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rozvoj vidieka v európskom priestore

  • ISBN

    978-80-552-0159-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku