Nové trendy v podnikovém nákupu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018479" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy v podnikovém nákupu
Popis výsledku v původním jazyce
Nepřetržitě rostoucí globalizační trend a rostoucí nákupní množství podílů firemního obratu dělá globální sourcing mimořádnou součástí firemní strategie.
Název v anglickém jazyce
New Trends of Company Purchase
Popis výsledku anglicky
Continually growing globalization trend and increasing purchasing volume share of company turnover makes the global sourcing an exceptional part of company strategy. Global sourcing has to collaborate with the strategic suppliers on the global market inconditions for competitive advantages. The aims of article is to show dimensions of global sourcing included the risks of the process on global market.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomika a manažment
ISSN
1336-3301
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—