Marketing nákupu v procesním řízení podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018489 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing nákupu v procesním řízení podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingové pojetí nákupu posiluje tržně orientovaný způsob myšlení podniku a stává se rozhodujícím strategickým činitelem politiky podniku. Nákup přispívá k rozvoji procesního řízení podniku, které umožňuje posílit konkurenceschopnost ve stále se měnícím tržním prostředí. Dodavatelko-odběratelské vztahy se tak v procesním řízení podniku dostávají do pozice spolupráce a to je významný strategický počin na cestě ke stabilizaci konkurenceschopnosti
Název v anglickém jazyce
The purchase marketing in the process directing of the company
Popis výsledku anglicky
Marketing conception of purchase reinforced the thinking of market oriented ways of enterprise and became the conclusive strategic think of the enterprise policy. Purchase supported the development of the process directing, which makes the competitive advantage at the changeable market background. The supplier ? customer relationship is getting at the process directing to the position of cooperation and it is important strategic enterprise at the way of stabilization of competitive advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2008
ISBN
978-80-248-1704-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—