Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing nákupu v procesním řízení podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing nákupu v procesním řízení podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingové pojetí nákupu posiluje tržně orientovaný způsob myšlení podniku a stává se rozhodujícím strategickým činitelem politiky podniku. Nákup přispívá k rozvoji procesního řízení podniku, které umožňuje posílit konkurenceschopnost ve stále se měnícím tržním prostředí. Dodavatelko-odběratelské vztahy se tak v procesním řízení podniku dostávají do pozice spolupráce a to je významný strategický počin na cestě ke stabilizaci konkurenceschopnosti

  • Název v anglickém jazyce

    The purchase marketing in the process directing of the company

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing conception of purchase reinforced the thinking of market oriented ways of enterprise and became the conclusive strategic think of the enterprise policy. Purchase supported the development of the process directing, which makes the competitive advantage at the changeable market background. The supplier ? customer relationship is getting at the process directing to the position of cooperation and it is important strategic enterprise at the way of stabilization of competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2008

  • ISBN

    978-80-248-1704-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku