Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sdílené služby a veřejný sektor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00019005" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00019005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sdílené služby a veřejný sektor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poslední desetiletí přinesla rozsáhlé změny i do oblasti organizace veřejného sektoru Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Organizace veřejného sektoru vypozorovaly, stejně jako privátní sektor, že i v jejich organizacích a útvarech existují složky, které by mohly efektivně sdílet některé administrativní činnosti a služby, např. zpracování mzdového účetnictví, cestovních náhrad, ale i komplexnější funkce, jako je vedení účetnictví, právní poradenství a řízení lidských zdrojů prostřednictvím modelu center sdílených služeb. Sdílené služby usilují o standardizaci, provázanost, efektivitu a odbornost těchto služeb. Model sdílených služeb tak umožňuje poskytování služeb vysoké kvality za co nejnižší cenu pro svého interního zákazníka.

  • Název v anglickém jazyce

    SHARED SERVICES AND THE PUBLIC SECTOR

  • Popis výsledku anglicky

    Recent decades have brought far-reaching changes to public sector organisations in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Increasingly public sector organisations have recognised that many of their organisations have elements that could effectively share certain administrative and service needs such as payroll, travel and entertainment expenses, as well as more complex functions such as accounting, legal and human resources through the shared services model. The shared services modelseeks standardisation, cohesion, efficiency and expertise to these services. Shared services model aim to provide the highest value service at the lowest cost to its internal customer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008 ? sborník z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-7392-022-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku