Kvalita služeb v pohostinství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020750" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita služeb v pohostinství
Popis výsledku v původním jazyce
V USA představují služby hlavní roli v ekonomice ? přes 80% lidí pracuje v sektoru služeb a podobné trendy se objevují v posledních letech i u nás. Článek je zaměřen na pohostinství, které představuje jednu z nejčastěji poskytovaných služeb.
Název v anglickém jazyce
Quality of Service in the Hospitality Sector
Popis výsledku anglicky
In the USA, services play a major role in the economy ? over 80% of employees work in the service sector and similar trends have started to occur in our country in the last years. The text is focused on hospitality sector which is one of the most frequently provided services.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kvalita
ISSN
1335-9231
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVII
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—