Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje spotřebitelů k obalům a obalovým materiálům na trhu potravinářských výrobků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020914" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020914 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje spotřebitelů k obalům a obalovým materiálům na trhu potravinářských výrobků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou obalů a obalových materiálů na trhu potravinářských výrobků. V textu jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu, jehož hlavním cílem bylo identifikovat postoje spotřebitelů k obalům a obalovým materiálům na trhu potravinářských výrobků. Zkoumání bylo zaměřeno rovněž na zjištění znalosti účelových značek vypovídajících o ekologických aspektech obalových materiálů.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Attitudes to the Packaging and Packaging Materials on the Food Products Market

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problems of packages and packaging materials on the food products market. In the paper, the results of the marketing research are presented. The main purpose of research was to identify consumers´ attitudes to the packages and packaging materials on the food products market. Besides, the research was aimed at findings knowledge of ecological oriented labeling declared on food products packages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Produktová politika v globálnom obchode

  • ISBN

    978-80-225-2746-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    30. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku