Analýza komunikační kampaně na předsednictví ČR v EU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020921" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020921 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza komunikační kampaně na předsednictví ČR v EU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek hodnotí účinnost komunikační kampaně na české předsednictví EU. Analýza vychází z primárního šetření mezi 100 studenty Ekonomické fakulty VŠB - TUO. Výzkumné výsledky zahrnují znalost kampaně, strukturu informačních zdrojů a znalosti individuálních prvků komunikační kampaně.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of Communication Campaign for Czech EU Presidency
Popis výsledku anglicky
The contribution assesses the effectiveness of communication campaign for Czech EU presidency. The analysis is based on primary survey among 100 students of Faculty of Economics. The research results include knowledge of campaign, structure of information sources and knowledge of individual elements of communication campaign.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Evropská unie po českém předsednictví
ISBN
978-80-248-2057-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra evropské integrace
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
10. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—