Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A10225245" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:10225245 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy.

  • Název v anglickém jazyce

    The Analysis of the Influence of Online Marketing Communication on Website Traffic

  • Popis výsledku anglicky

    The first part of the paper is dedicated to the description of examined websites and data definition which are analyzed in application part. The main content of this paper is analysis and following discussion of made online marketing communication activities effect on website traffic in selected period. The effect is demonstrated by using correlation coefficients, ANOVA, regression analysis. In the end of this paper are summarized the most important knowledge of the analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference

  • ISBN

    978-80-248-2372-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Datum konání akce

    2. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku