Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A10225245" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:10225245 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek
Popis výsledku v původním jazyce
První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy.
Název v anglickém jazyce
The Analysis of the Influence of Online Marketing Communication on Website Traffic
Popis výsledku anglicky
The first part of the paper is dedicated to the description of examined websites and data definition which are analyzed in application part. The main content of this paper is analysis and following discussion of made online marketing communication activities effect on website traffic in selected period. The effect is demonstrated by using correlation coefficients, ANOVA, regression analysis. In the end of this paper are summarized the most important knowledge of the analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference
ISBN
978-80-248-2372-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Datum konání akce
2. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—