Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225307" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the first part of the contribution we define the basic theoretical knowledge to measure website traffic, summarize analyzed websites and monitored variables. In the analytical part there is the analysis of individual factors and their impact on website traffic. To prove the relationships between the variables mainly Pearson's correlation coefficient is used. In the conclusion the key findings from the analysis are briefly summarized.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic

  • Popis výsledku anglicky

    In the first part of the contribution we define the basic theoretical knowledge to measure website traffic, summarize analyzed websites and monitored variables. In the analytical part there is the analysis of individual factors and their impact on website traffic. To prove the relationships between the variables mainly Pearson's correlation coefficient is used. In the conclusion the key findings from the analysis are briefly summarized.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2010

  • ISBN

    978-80-248-2165-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Datum konání akce

    3. 2. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku