Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225307" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic
Popis výsledku v původním jazyce
In the first part of the contribution we define the basic theoretical knowledge to measure website traffic, summarize analyzed websites and monitored variables. In the analytical part there is the analysis of individual factors and their impact on website traffic. To prove the relationships between the variables mainly Pearson's correlation coefficient is used. In the conclusion the key findings from the analysis are briefly summarized.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Effect of Advertising and Other Factors on Website Traffic
Popis výsledku anglicky
In the first part of the contribution we define the basic theoretical knowledge to measure website traffic, summarize analyzed websites and monitored variables. In the analytical part there is the analysis of individual factors and their impact on website traffic. To prove the relationships between the variables mainly Pearson's correlation coefficient is used. In the conclusion the key findings from the analysis are briefly summarized.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2010
ISBN
978-80-248-2165-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Datum konání akce
3. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—