Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NEW APPROACHES TO THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING COMMUNICATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86081412" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86081412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    NEW APPROACHES TO THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING COMMUNICATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Approach to the business-to-business communication goes through the significant changes. The global crisis caused the shift to cheaper communication methods with the stress to the overall communication efficiency. The Internet and social on-line networksgets to the foreground. Former approach of the group to group communication is also revised according to the new requirements on the business-to-business communication targets and new possibilities of more efficient marketing communication tools. The importance is given to the multi-layer communication and integrated marketing communication. This paper is based on the revision of current theoretical literature and the main aim is to describe motives of integrated marketing communication creating, specifics of business-to-business messages and current significant change in the incentives from rational to emotional, which are targeting individual members rather than groups or firms. The paper proposes new trends and approaches in current

  • Název v anglickém jazyce

    NEW APPROACHES TO THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETING COMMUNICATION

  • Popis výsledku anglicky

    Approach to the business-to-business communication goes through the significant changes. The global crisis caused the shift to cheaper communication methods with the stress to the overall communication efficiency. The Internet and social on-line networksgets to the foreground. Former approach of the group to group communication is also revised according to the new requirements on the business-to-business communication targets and new possibilities of more efficient marketing communication tools. The importance is given to the multi-layer communication and integrated marketing communication. This paper is based on the revision of current theoretical literature and the main aim is to describe motives of integrated marketing communication creating, specifics of business-to-business messages and current significant change in the incentives from rational to emotional, which are targeting individual members rather than groups or firms. The paper proposes new trends and approaches in current

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and management

  • ISSN

    1822-6515

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    16

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1231-1237

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus