Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití moderních technologií označování výrobků ve vztahu k ochraně spotřebitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86081542" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86081542 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití moderních technologií označování výrobků ve vztahu k ochraně spotřebitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V neustále se měnícím konkurečním prostředí se snaží firmy získat různé druhy konkurečních výhod tak, aby přežily na trhu. Jednou z konkurečních výhod, jak obstát na trhu, může být i zavádění moderních technologií označování výrobků. Jako výhodu je možnéji označovat zejména pak pro samotné výrobce či distributory, ovšem v návaznosti na ochranu spotřebitele ztrácí svůj význam. Výrobci mají převážně jako primární cíl udržet si zákazníka a nové technologie jim umožňují získávat cenné informace o chování zákazníků v současnosti, ale i predikovat jejich budoucí chování. Cílem příspěvku je poukázat na možnosti označování výrobků v návaznosti na dosud používané způsoby a na aplikaci moderních způsobů označování s jejich pozitivním i negativním aspektem na spotřebitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of the Modern Technology Identification of Products in Relation to Consumer Protection

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, companies try to get some competitive advantages to their survival in the dynamic marketplace. One of the competitive advantages for their succeeding in the market can be the implementation of the modern technologies of the labeling of products. It is the advantages only for manufacturers or distributors, but in relation to consumer protection loses its meaning. Manufacturers have largely as a primary aim to maintain consumer and new technologies allow to gain valuable information about customer behavior in the present time, but also predict their future behavior. Aim of this paper is to point out the possibility of labeling in connection with the previously used methods and the application of modern methods of labelling them with positive and negative aspect to the consumer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011

  • ISBN

    978-80-904877-7-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    639-646

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku