Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ochrana spotřebitele v návaznosti na využití nových technologií identifikace produktu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86081539" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86081539 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ochrana spotřebitele v návaznosti na využití nových technologií identifikace produktu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na ochranu spotřebitele, a zvláště pak na oblast použití moderních technologií při označování výrobků. Ochrana spotřebitele je velmi diskutovaným tématem a vlivem rychlého pokroku ve výrobě, je potřeba myslet nejen na práva a povinnosti výrobců, resp. prodejců, ale i na konečného zákazníka, který je mnohdy tzv.?výzkumným subjektem? marketingových strategií, které si kladou za cíl predikovat budoucí chování zákazníků, a tím aktivně působit za pomocí jednotlivých marketingových metodprávě na ovlivňování chování vybraných skupin zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Protection in the Sequence of the Usage of New Technologies of the Product Identification

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the consumer protection, especially on the area of the usage of the modern technologies in the product labelling. Consumer protection is a very discussed topic and due to the rapid progress in the production, there is a need to think not only to the rights and obligations of producers, respectively sellers, but also to the final consumer. The consumer is often ?experimental subject? of marketing strategies that aim is to predict the future consumer´s behaviour. With the help of the various marketing methods sellers can actively influence the behaviour of the selected group of consumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference

  • ISBN

    978-80-248-2372-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    282-290

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    2. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku