Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odhad vývoje poptávky na trhu vína podle obchodníků s vínem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111748" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00111748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odhad vývoje poptávky na trhu vína podle obchodníků s vínem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Je zaměřen na zjištění názorů obchodníků s vínem na situaci na trhu. Příspěvek obsahuje názory obchodníků na vývoj poptávky po vínu a hlavní tendence, které ji ovlivňují. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF MZLU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    ESTIMATE OF WINE DEMAND BY WINE SELLERS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper includes partial results of research oriented on conventions and behaviour of consumers on the wine market in the Czech Republic. It is concentred on the wine sellers opinions about wine market. This paper involves information about opinions ondemand development. This paper is the part of solution of the Research proposal MSM 6215648904 being solved at the FBE MUAF in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing v teórii, výskume a praxi

  • ISBN

    978-80-8069-957-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    233-239

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku