Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory úspěchu vinařské firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106501" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory úspěchu vinařské firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto příspěvku bylo analyzovat vybrané faktory vnitřního prostředí podniku PATRIA Kobylí, a.s. a posoudit jejich změny v rozmezí let 2004 a 2006. Při posuzování portfolia divize vinohradnictví a vinařství bylo zjištěno, že pouze kategorie sektů je zařazena v BCG modelu do kategorie "starý pes", což znamená, že ostatní produkty jsou na takové úrovni a jejich podíl na trhu je tak velký, že je není nutné z trhu stáhnout. V roce 2006 bylo prodáno cca 1mil. litrů vína a do budoucna by se již společnost neměla soustředit na zvyšování objemu prodaného vína, ale zlepšovat jeho kvalitu, servis a služby prodeje a udržet si vybojované pozice na trhu. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904).

  • Název v anglickém jazyce

    SUCCESS FACTORS OF THE WINE PRODUCER

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article was to analyze the chosen factors of the internal environment of PATRIA Kobylí, a.s. and judge their changes in the time period form 2004 to 2006. When examining the portfolio in division viticulture and winemaking was find out, that only sparkling wines are classified according to BCG as poor dogs. It means that all other products are on such level or their market share is so big that there is no need to withdraw them from the market. In 2006 was sold about 1 million liters of the wine and the aim of the company will not be increasing the sales but the wine quality and services and sales techniques and so maintain the position in the market. This paper is the part of solution of the Research proposal MSM 6215648904 being solvedat the FBE MUAF in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 3: Management v novém prostředí

  • ISBN

    978-80-86633-85-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    49-55

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 3. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku