Faktory úspěchu vinařské firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00106501" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00106501 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory úspěchu vinařské firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku bylo analyzovat vybrané faktory vnitřního prostředí podniku PATRIA Kobylí, a.s. a posoudit jejich změny v rozmezí let 2004 a 2006. Při posuzování portfolia divize vinohradnictví a vinařství bylo zjištěno, že pouze kategorie sektů je zařazena v BCG modelu do kategorie "starý pes", což znamená, že ostatní produkty jsou na takové úrovni a jejich podíl na trhu je tak velký, že je není nutné z trhu stáhnout. V roce 2006 bylo prodáno cca 1mil. litrů vína a do budoucna by se již společnost neměla soustředit na zvyšování objemu prodaného vína, ale zlepšovat jeho kvalitu, servis a služby prodeje a udržet si vybojované pozice na trhu. Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru PEF MZLU v Brně (MSM 6215648904).
Název v anglickém jazyce
SUCCESS FACTORS OF THE WINE PRODUCER
Popis výsledku anglicky
The aim of this article was to analyze the chosen factors of the internal environment of PATRIA Kobylí, a.s. and judge their changes in the time period form 2004 to 2006. When examining the portfolio in division viticulture and winemaking was find out, that only sparkling wines are classified according to BCG as poor dogs. It means that all other products are on such level or their market share is so big that there is no need to withdraw them from the market. In 2006 was sold about 1 million liters of the wine and the aim of the company will not be increasing the sales but the wine quality and services and sales techniques and so maintain the position in the market. This paper is the part of solution of the Research proposal MSM 6215648904 being solvedat the FBE MUAF in Brno.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 3: Management v novém prostředí
ISBN
978-80-86633-85-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
49-55
Název nakladatele
MSD, spol. s r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
8. 3. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—