Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Situace na trhu vína v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094923" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094923 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Situace na trhu vína v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.

  • Název v anglickém jazyce

    Situation on the Czech wine market

  • Popis výsledku anglicky

    The objective of this study is to provide concise information about the wine market and to increase the knowledge of the wine merchant opinions about this market. The hitherto development on the wine market in the Czech Republic in the field of supply and demand and share of domestic wines on the total wine consumption it is necessary to emphasise, that for a vast majority of domestic producers, the home-market will continue to be decisive. Because of these facts, our producers have to concentrate on retaining current customers and strategies of development and offering new products. Successful implementation of these strategies requires to maintain good relations with sellers and a more consistent orientation on the customer. This monograph is a partof a more extensive project "NAZV No. 1025/3MZ3276 (Ministry of Agriculture in the Czech Republic)", being solved at the Department of management, FBE MUAF in Brno.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7157-968-8

  • Počet stran knihy

    59

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy