Situace na trhu vína v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00094923" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00094923 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Situace na trhu vína v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem monografie je charakterizovat současný trh s vínem včetně perspektivy rozvoje vinohradnictví a vinařství v ČR. Dílčím cílem je doplnění poznatků o trhu o názory obchodníků s vínem. Výsledky upozorňují na některé příle?itosti a hrozby na současném trhu vína v ČR a na některé silné a slabé stránky tuzemských producentů vín. Obojí naznačují oblasti důle?ité pro udr?ení stávajících a získání nových zákazníků a pro udr?ení a postupné zvy?ování konkurenceschopnosti tuzemského vinohradnictví a vinařství.S ohledem na dosavadní vývoj situace na trhu vína v ČR v oblasti nabídky a poptávky a podílu tuzemských vín na celkové spotřebě vín v ČR, je nutné zdůraznit, ?e pro převá?nou vět?inu domácích výrobců vína zůstane i nadále rozhodující domácí trh. Základními strategiemi tuzemských výrobců vína bude proto strategie udr?ení stávajících zákazníků a strategie rozvoje a nabídky nových produktů.
Název v anglickém jazyce
Situation on the Czech wine market
Popis výsledku anglicky
The objective of this study is to provide concise information about the wine market and to increase the knowledge of the wine merchant opinions about this market. The hitherto development on the wine market in the Czech Republic in the field of supply and demand and share of domestic wines on the total wine consumption it is necessary to emphasise, that for a vast majority of domestic producers, the home-market will continue to be decisive. Because of these facts, our producers have to concentrate on retaining current customers and strategies of development and offering new products. Successful implementation of these strategies requires to maintain good relations with sellers and a more consistent orientation on the customer. This monograph is a partof a more extensive project "NAZV No. 1025/3MZ3276 (Ministry of Agriculture in the Czech Republic)", being solved at the Department of management, FBE MUAF in Brno.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7157-968-8
Počet stran knihy
59
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—