Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093301" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00093301 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientacena zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobnímdotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.

  • Název v anglickém jazyce

    DECISION MAKING IN WINE PURCHASE

  • Popis výsledku anglicky

    Integration of the Czech Republic into the European Union brings a number of changes into winegrowing and wine-production. It can be expected, that the pressure of foreign producers on Czech customers and Czech wine market will grow. Because our producers will have to orientate on the customer. Therefore it will be -- more than before -- necessary to cognise customers, their attitudes towards wine consumption, their habits, preferences, and expectations. Because these paper includes partial results of research oriented on conventions and behaviour of consumers on the wine market in the Czech Republic. The results include processed primary data acquired in the period of September to December 2003 from 1000 respondents from the whole Czech Republic. Halfof the data (i.e. 500 respondents) were based on phone questioning, and half on direct personal questioning. Based on direct questioning was found, that the most important factors for wine purchase are type, price, sort of wine and domic

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    819-824

  • Název nakladatele

    Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    17. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku