Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravují se malé organizace za krizi?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86082531" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86082531 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravují se malé organizace za krizi?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje některé výsledky výzkumu provedeného v roce 2011. Výzkum byl zaměřen na vztah malých organizací k prevenci krizí. Cílem bylo zjistit, do jaké míry se malé organizace připravují na krize. Výsledkem prezentované části výzkumu je identifikace dvou strategií přípravy na krize. První je zaměřena na tvorbu a aktualizace krizového plánu a krizového týmu, druhá je postavena na vhodném chování organizace k zaměstnancům a k okolí tak, aby si vybudovala jejich loajalitu. Přípravu na krizi nejčastěji komplikoval nedostatek financí, což se dalo u malých organizací očekávat, ale také byl deklarován nedostatek času manažerů prevencí se zabývat. Ze statisticky zpracovaných dat získaných empirickým výzkumem došli autoři k závěru, že, i když řada malých organizací zná své slabé stránky i vnější ohrožení a snaží se zavádět preventivní opatření, stále se příprava na potenciální krize nestává běžnou součástí manažerské práce a není doceněna jako rys konkurenceschopnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Do small enterprises prepare for crisis?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents some results of research carried out in 2011. The research was focused on the relationship of small organizations to crises prevention. The aim was to determine the extent to which small organizations prepare for crisis. The result ofpresented part of research is identification of two crisis prevention strategies. The first strategy is focused on creating and updating a crisis plan and crisis team. The second one is based on appropriate behavior to employees and surroundings so thatthe organizations build up their loyalty. Preparation for the crisis is most complicated by financing gap, which could be expected in small organizations and also managers declared a lack of time to prevention entertain. By the statistically processed data obtained by empirical research, the authors came to the conclusion that, although many small organizations know their weaknesses and external threats and trying to take precautionary measures, the preparing for a potential crisis stil

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    3-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus