Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MEDIÁLNÍ OBRAZ EKONOMICKÝCH UDÁLOSTÍ V ČESKÉ SPOLEČNOSTI

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86084356" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86084356 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MEDIÁLNÍ OBRAZ EKONOMICKÝCH UDÁLOSTÍ V ČESKÉ SPOLEČNOSTI

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Média představují stále významnější podobu společenského, politického i kulturního života současné společnosti a podmínku ekonomické úspěšnosti řady odvětví. Příspěvek je zaměřen na ekonomické zpravodajství v letech 2004 až 2011. Cílem příspěvku je posouzení role médií v oblasti medializace ekonomických událostí. Jejich role informátora, nositele informace, toho kdo formuje názory a postoje veřejnosti, může být pro šíření a vysvětlování aspektů ekonomiky zcela klíčová. Výzkum v podobě kvantitativní obsahové analýzy sleduje míru a četnost medializace ekonomických událostí ve třech zpravodajských relacích, a to v Událostech na ČT1, Televizních novinách na TV Nova a Zprávách televize Prima.

  • Název v anglickém jazyce

    MEDIA IMAGE OF ECONOMIC EVENTS IN THE CZECH SOCIETY

  • Popis výsledku anglicky

    Media represent a more and more significant form of social, political and cultural life of the current society and a precondition of economic success in a number of branches. The paper is focused on economic events. The objective of the paper is the assessment of media role in the field of economic events. Their role of informer, information holder and those who shape opinions and public attitudes can be of quite key importance for the dissemination and explanation of economic events. Research in the formo of quantitative content analysis followed the degree and frequency of media coverage of these events in three main news programs: Události at ČT1, Televizní noviny at TV Nova and Zprávy at TV Prima. The analysis will be carried out for the years of 2004- 2011.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 6.-7. září 2012 na KAE FF UP v Olomouci

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    90-94

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku