Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86084370" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86084370 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article aims to describe the methodology for the realization of particular although partial steps when accepting a new paradigm of learning or other school processes. A part of the paper deals with the verification of partial methodologies of the Model of Technology Powered Learning at school. The student-centric approach and the impact of information and communication technologies on education and university society are applied. Positive digital identity of personality is an outcome of human activity while at the same time it accepts the technology of cloud computing and deep web. A new term ? Personal Credit Portfolio ? has been invented. The processes are implementable for students and for all the members of academic staff, and consequently have an impact on the credit of the whole ? University.

  • Název v anglickém jazyce

    Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to describe the methodology for the realization of particular although partial steps when accepting a new paradigm of learning or other school processes. A part of the paper deals with the verification of partial methodologies of the Model of Technology Powered Learning at school. The student-centric approach and the impact of information and communication technologies on education and university society are applied. Positive digital identity of personality is an outcome of human activity while at the same time it accepts the technology of cloud computing and deep web. A new term ? Personal Credit Portfolio ? has been invented. The processes are implementable for students and for all the members of academic staff, and consequently have an impact on the credit of the whole ? University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Seventh International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology, ICCGI 2012 : June 24-29, 2012, Venice, Italy

  • ISBN

    978-1-61208-202-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    100-106

  • Název nakladatele

    IARIA

  • Místo vydání

    Venice

  • Místo konání akce

    Venice

  • Datum konání akce

    24. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku