Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86084370" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86084370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio
Popis výsledku v původním jazyce
This article aims to describe the methodology for the realization of particular although partial steps when accepting a new paradigm of learning or other school processes. A part of the paper deals with the verification of partial methodologies of the Model of Technology Powered Learning at school. The student-centric approach and the impact of information and communication technologies on education and university society are applied. Positive digital identity of personality is an outcome of human activity while at the same time it accepts the technology of cloud computing and deep web. A new term ? Personal Credit Portfolio ? has been invented. The processes are implementable for students and for all the members of academic staff, and consequently have an impact on the credit of the whole ? University.
Název v anglickém jazyce
Technology Powered Learning at Academic Institutions - Personal Credit Portfolio
Popis výsledku anglicky
This article aims to describe the methodology for the realization of particular although partial steps when accepting a new paradigm of learning or other school processes. A part of the paper deals with the verification of partial methodologies of the Model of Technology Powered Learning at school. The student-centric approach and the impact of information and communication technologies on education and university society are applied. Positive digital identity of personality is an outcome of human activity while at the same time it accepts the technology of cloud computing and deep web. A new term ? Personal Credit Portfolio ? has been invented. The processes are implementable for students and for all the members of academic staff, and consequently have an impact on the credit of the whole ? University.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The Seventh International Multi-Conference on Computing in the Global Information Technology, ICCGI 2012 : June 24-29, 2012, Venice, Italy
ISBN
978-1-61208-202-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
100-106
Název nakladatele
IARIA
Místo vydání
Venice
Místo konání akce
Venice
Datum konání akce
24. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—