Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Získávání dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86087035" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86087035 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60162694:G42__/13:00497449

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Získávání dat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem kapitoly je seznámit čtenáře s problematikou získávání dat využitelných pro efektivní řízení organizace. Nejprve je vysvětlen rozdíl mezi pojmy data, informace a znalosti a zdůrazněn význam informací pro řízení. Čtenář je seznámen s typy a zdroji dat, rovněž získá přehled o základních přístupech k získávání dat. Po přečtení kapitoly by měl porozumět metodice shromažďování dat a orientovat se v metodách a technikách kvantitativního a kvalitativního získávání dat, důraz je kladen také na aktuální trendy v marketingovém výzkumu. V závěru kapitoly je vzhledem ke svému významu podrobněji rozpracována metoda obsahové analýzy dokumentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Data collection

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of the chapter is to introduce the issue of data collection and its application for effective control of an organization. Firstly, the difference between terms data, information and knowledge is explained. Next, the types of data are presented along with the basic approaches for data collection. After the reading the chapter, the reader should understand the methodology of data collection, methods and techniques of quantitative and qualitative research, and contemporary trends in marketing research. The last part of the chapter deals with the method of content analysis.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Efektivní rozhodování: Analyzování ? Rozhodování ? Implementace a hodnocení

  • ISBN

    978-80-266-0179-1

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    159-192

  • Počet stran knihy

    392

  • Název nakladatele

    Edika

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly