Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza image města Ostravy z pohledu rozdílných cílových skupin

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86093905" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86093905 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza image města Ostravy z pohledu rozdílných cílových skupin

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem článku je analýza image Ostravy. Práce se zabývá analýzou současného image města z pohledu obyvatel města, návštěvníků, kteří sem dojíždějí za zaměstnáním nebo do školy, ale také ostatních obyvatel České republiky, kteří Ostravu doposud nikdy nenavštívili. Jednotlivé názory byly shromažďovány pomocí písemného dotazníkového šetření na vzorku 357 respondentů. Článek porovnává představy a vnímání města Ostravy z pohledu zmíněných cílových skupin, shrnuje a vyhodnocuje odlišnosti. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že obyvatelé města hodnotí jeho charakteristiky lépe, než jeho návštěvníci nebo ostatní obyvatelé České republiky, kteří Ostravu ještě nikdy nenavštívili.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Ostrava City from the perspective different target groups

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is image analysis of Ostrava City. This work deals with the present image analysis of the city from the perspective of inhabitants of the city, visitors commuting to work or school, as well as from the perspective of inhabitants of the Czech Republic who have never been to the city. Individual opinions were collected through the written questionnaire survey on sample of 357 respondents. The paper compares the ideas and perceptions of Ostrava city from the perspective of afore mentioned target groups and summarizes and evaluates the differences. The marketing research suggested that inhabitants of the city perspective its characteristics more favour ably than visitors or other inhabitants of the Czech Republic, who have never been to the city.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region v rozvoji společnosti 2014 : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků : 23. října 2014

  • ISBN

    978-80-7509-139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    648-660

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000371585700069