Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86094783" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86094783 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.524" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.524</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.05.524" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2016.05.524</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the analysis of consumer behaviour on the beer market. The main goal is to investigate how consumer behaviour differs across distinct age groups (Generation X and Generation Y) and across two European markets (Czech, British). The study is based on on-line survey conducted in both countries. The findings indicate the substantial effect of age categories on discussed attributes of consumer behaviour (frequency of beer consumption, beer criteria preference, brand loyalty, brand switching). This article also attempts to find reasons for brand switching. Namely change in a beer quality (taste) represents key issue for this problem.

  • Název v anglickém jazyce

    Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the analysis of consumer behaviour on the beer market. The main goal is to investigate how consumer behaviour differs across distinct age groups (Generation X and Generation Y) and across two European markets (Czech, British). The study is based on on-line survey conducted in both countries. The findings indicate the substantial effect of age categories on discussed attributes of consumer behaviour (frequency of beer consumption, beer criteria preference, brand loyalty, brand switching). This article also attempts to find reasons for brand switching. Namely change in a beer quality (taste) represents key issue for this problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia-Social and Behavioral Science

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    487-495

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000386948700057