Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F20%3A10246874" target="_blank" >RIV/61989100:27510/20:10246874 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/11j6cOn1kxZ6tPT3yagjh7PhcHGrwssL0/view?usp=sharing_eil&ts=60191854" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/11j6cOn1kxZ6tPT3yagjh7PhcHGrwssL0/view?usp=sharing_eil&ts=60191854</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise
Popis výsledku v původním jazyce
For any business, the correct flow of information is extremely important. The condition for the smooth functioning of today's enterprises is use of the potential of modern technologies, aimed at supporting efficient and efficient work in every department. Currently, one of the most important aspects of doing business becomes elements of logistics customer service. The success of the company on the market is mainly dependent on quality and handling. Efficient and satisfactory service significantly increases the company's prospects and can be a guarantee of future success. The aim of the article is to present modern information technologies and analyze the possibilities resulting from their use during customer service logistics processes on the example of the company.
Název v anglickém jazyce
Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise
Popis výsledku anglicky
For any business, the correct flow of information is extremely important. The condition for the smooth functioning of today's enterprises is use of the potential of modern technologies, aimed at supporting efficient and efficient work in every department. Currently, one of the most important aspects of doing business becomes elements of logistics customer service. The success of the company on the market is mainly dependent on quality and handling. Efficient and satisfactory service significantly increases the company's prospects and can be a guarantee of future success. The aim of the article is to present modern information technologies and analyze the possibilities resulting from their use during customer service logistics processes on the example of the company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
36th IBIMA Conference : conference proceedings : 4-5 November 2020, Granada, Spain
ISBN
978-0-9998551-5-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
13815-13823
Název nakladatele
International Business Information Management Association
Místo vydání
Norristown
Místo konání akce
Granada
Datum konání akce
4. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000661489804075