Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F20%3A10246874" target="_blank" >RIV/61989100:27510/20:10246874 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/11j6cOn1kxZ6tPT3yagjh7PhcHGrwssL0/view?usp=sharing_eil&ts=60191854" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/11j6cOn1kxZ6tPT3yagjh7PhcHGrwssL0/view?usp=sharing_eil&ts=60191854</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For any business, the correct flow of information is extremely important. The condition for the smooth functioning of today&apos;s enterprises is use of the potential of modern technologies, aimed at supporting efficient and efficient work in every department. Currently, one of the most important aspects of doing business becomes elements of logistics customer service. The success of the company on the market is mainly dependent on quality and handling. Efficient and satisfactory service significantly increases the company&apos;s prospects and can be a guarantee of future success. The aim of the article is to present modern information technologies and analyze the possibilities resulting from their use during customer service logistics processes on the example of the company.

  • Název v anglickém jazyce

    Managing Logistic Customer Service on the Example of an Enterprise

  • Popis výsledku anglicky

    For any business, the correct flow of information is extremely important. The condition for the smooth functioning of today&apos;s enterprises is use of the potential of modern technologies, aimed at supporting efficient and efficient work in every department. Currently, one of the most important aspects of doing business becomes elements of logistics customer service. The success of the company on the market is mainly dependent on quality and handling. Efficient and satisfactory service significantly increases the company&apos;s prospects and can be a guarantee of future success. The aim of the article is to present modern information technologies and analyze the possibilities resulting from their use during customer service logistics processes on the example of the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    36th IBIMA Conference : conference proceedings : 4-5 November 2020, Granada, Spain

  • ISBN

    978-0-9998551-5-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    13815-13823

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Granada

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000661489804075