Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Digital Services in the Period of COVID-19 Pandemic in Domain of Public Administration in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F21%3A10247811" target="_blank" >RIV/61989100:27510/21:10247811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cssi-morava.cz/new/doc/IT2020/sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.cssi-morava.cz/new/doc/IT2020/sbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Digital Services in the Period of COVID-19 Pandemic in Domain of Public Administration in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The epidemic caused by disease COVID-19 in 2020 influenced life worldwide. Companies and private sector were closed during several weeks/months, public administration limited their own services and opening hours. Due to ongoing events, companies and public administration were forced to change the way of communication with a customer/citizen. The article focuses on the area of new digital services created during the COVID-19 epidemic for the communication of citizens as well as legal entities with public administration bodies. The aim of the article is to evaluate the possibilities provided by public administration for communication with citizens and companies, as well as to outline the weaknesses from the point of view of public administration and citizens and possible recommendations for further development of these services.

  • Název v anglickém jazyce

    New Digital Services in the Period of COVID-19 Pandemic in Domain of Public Administration in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The epidemic caused by disease COVID-19 in 2020 influenced life worldwide. Companies and private sector were closed during several weeks/months, public administration limited their own services and opening hours. Due to ongoing events, companies and public administration were forced to change the way of communication with a customer/citizen. The article focuses on the area of new digital services created during the COVID-19 epidemic for the communication of citizens as well as legal entities with public administration bodies. The aim of the article is to evaluate the possibilities provided by public administration for communication with citizens and companies, as well as to outline the weaknesses from the point of view of public administration and citizens and possible recommendations for further development of these services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50206 - Finance

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IT for Practice 2020 : proceedings of the 23nd International Conference on Information Technology for Practice : December 3, 2020, Ostrava, Czech Republic

  • ISBN

    978-80-248-4473-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    171-178

  • Název nakladatele

    VŠB - Technical University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    3. 12. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku