Význam Internetu pro marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F99%3A00012284" target="_blank" >RIV/61989100:27510/99:00012284 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam Internetu pro marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Internet je dnes jednoznačně nejrychleji se rozvíjející komunikační prostředek. Přispívá k usnadnění komunikace mezi svými uživateli. Velký význam má využití Internetu v oblasti marketingové komunikace. Stále přibývá pokusů o rozvinutí mezinárodního obchodu na Internetu.
Název v anglickém jazyce
Significance of Internet for marketing
Popis výsledku anglicky
Today is Internet unambiguously quickest elaborative medium. Internet can make easy communication among its user. Big meaning has use Internet in marketing communication. All the time is putting attempts at evolution international business on Internet.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komerční využití Internetu a softwarových produktů
ISBN
80-7078-786-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
35-37
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
7. 12. 1999
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—