Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010383" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010383 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Současné období je charakterizováno neustálými změnami. Informační a komunikační technologie - internet - prochází velmi rychlým rozvojem. Internet se stává postupně prostředkem marketingové komunikace, je možné jej použit ve všech nástrojích marketingové komunikace (výjimkou je osobní prodej založený na komunikaci tváří v tvář).
Název v anglickém jazyce
Internet - medium for marketing communication
Popis výsledku anglicky
The contemporary quickly developing epoch is characterized by continually changing conditions. The information technology and communication technology and also the information net - Internet - are developed very quickly. Internet becomes gradually mediumfor marketing communication. So Internet can be used in all instrument of marketing communication (the only exception is personal sale because this is based on face to face communication).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
19-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—