Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet - médium pro marketingovou komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010383" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internet - médium pro marketingovou komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné období je charakterizováno neustálými změnami. Informační a komunikační technologie - internet - prochází velmi rychlým rozvojem. Internet se stává postupně prostředkem marketingové komunikace, je možné jej použit ve všech nástrojích marketingové komunikace (výjimkou je osobní prodej založený na komunikaci tváří v tvář).

  • Název v anglickém jazyce

    Internet - medium for marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    The contemporary quickly developing epoch is characterized by continually changing conditions. The information technology and communication technology and also the information net - Internet - are developed very quickly. Internet becomes gradually mediumfor marketing communication. So Internet can be used in all instrument of marketing communication (the only exception is personal sale because this is based on face to face communication).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus