Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007433" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007433 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internet - médium pro marketingovou komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Současná dynamicky se rozvíjející doba je charakterizována neustála se měnícími podmínkami. Rychle se rozvíjí informační a komunikační technologie a globální informační síť - internet. Internet se postupně stává médiem pro marketingovou komunikaci. V marketingové komunikaci je možné vzhledem k charakteru internetu jako komunikačního média uplatnit internet ve všech nástrojích marketingové komunikace (s výjimkou osobního prodeje, který je postaven na principu prodeje z očí do očí).
Název v anglickém jazyce
Internet - medium formarketing communication
Popis výsledku anglicky
The contemporary quickly developing epoch is characterized by continualy changing conditions. The information technology and communication technology and also the information net - Internet - are developed very quickly. Internet becomes gradually mediumfor marketing communication. So Internet can be used in all instrument of marketing communication (the personal sale is the only exception because this is based on face to face contact).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní odborný seminář Fakulty komunikace Univerzity sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
23. 10. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—