Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet - médium pro marketingovou komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007433" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007433 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internet - médium pro marketingovou komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současná dynamicky se rozvíjející doba je charakterizována neustála se měnícími podmínkami. Rychle se rozvíjí informační a komunikační technologie a globální informační síť - internet. Internet se postupně stává médiem pro marketingovou komunikaci. V marketingové komunikaci je možné vzhledem k charakteru internetu jako komunikačního média uplatnit internet ve všech nástrojích marketingové komunikace (s výjimkou osobního prodeje, který je postaven na principu prodeje z očí do očí).

  • Název v anglickém jazyce

    Internet - medium formarketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    The contemporary quickly developing epoch is characterized by continualy changing conditions. The information technology and communication technology and also the information net - Internet - are developed very quickly. Internet becomes gradually mediumfor marketing communication. So Internet can be used in all instrument of marketing communication (the personal sale is the only exception because this is based on face to face contact).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní odborný seminář Fakulty komunikace Univerzity sv. Cyrila a Metoděje v Trnavě

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    23. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku