Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using FAST Test for Diagnosing of Cohesion and Hierarchy of Primary Families of University Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F16%3A86097572" target="_blank" >RIV/61989100:27620/16:86097572 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.17265/2159-5542/2016.05.003" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.17265/2159-5542/2016.05.003</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17265/2159-5542/2016.05.003" target="_blank" >10.17265/2159-5542/2016.05.003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using FAST Test for Diagnosing of Cohesion and Hierarchy of Primary Families of University Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This work aims to develop the awareness on the possibilities of diagnosing risk factors of dysfunctional family systems of primary families, in this case in families of university students. The goal is to inform about discovered risks as they can significantly affect students' decision making processes, their performance, reaction to stress, their ability to cope with the study environment and also their relationships as adults. In regards to the discovered risk factors the authors try to find their opposites, factors that balance and protect.

  • Název v anglickém jazyce

    Using FAST Test for Diagnosing of Cohesion and Hierarchy of Primary Families of University Students

  • Popis výsledku anglicky

    This work aims to develop the awareness on the possibilities of diagnosing risk factors of dysfunctional family systems of primary families, in this case in families of university students. The goal is to inform about discovered risks as they can significantly affect students' decision making processes, their performance, reaction to stress, their ability to cope with the study environment and also their relationships as adults. In regards to the discovered risk factors the authors try to find their opposites, factors that balance and protect.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychology Research

  • ISSN

    2159-5542

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    275-286

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus