Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate social responsibility in the area of environmental protection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27710%2F09%3A00021976" target="_blank" >RIV/61989100:27710/09:00021976 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Corporate social responsibility in the area of environmental protection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility means such company management and relating with business partners which contributes to improved reputation and high credibility of a company. Social responsibility is grounded in three pillars - economic, social and environmental. The ongoing processes of globalization market internationalization and management process of product and technological innovations that are now directly turbulent nature, must be offset by other processes which will contribute to obtain credibility, seriousness and responsibility of firms, not only to their customers and suppliers, but to the whole market environment, including all its elements.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility in the area of environmental protection

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility means such company management and relating with business partners which contributes to improved reputation and high credibility of a company. Social responsibility is grounded in three pillars - economic, social and environmental. The ongoing processes of globalization market internationalization and management process of product and technological innovations that are now directly turbulent nature, must be offset by other processes which will contribute to obtain credibility, seriousness and responsibility of firms, not only to their customers and suppliers, but to the whole market environment, including all its elements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´09

  • ISBN

  • ISSN

    1336-5878

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    597

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomicky dopravy a spojov

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Rajecké Teplice, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    29. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku