Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500638" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500638 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility
Popis výsledku v původním jazyce
Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility - Analysis of Benefits
Popis výsledku anglicky
Corporate Social Responsibility can be defined as ? a voluntary commitment on the part of a company to behave responsibly with respect to its surrounding environment and the society within which it operates.? Corporate social responsibility is a concept.It is a way of managing a company and making relationships with partners which contributes to improving the reputation and credibility of a company. CSR promotes the active engagement of stakeholders in the company´s decision-making processes. The termstakeholders is used to describe all parties that are involved with the company. They include people or groups of people operating both inside and outside of the company, such as owners, investors, employees, customers, business partners, the local community and other partners and institutions. This paper is focused on the analysis of CSR benefits as a factor of the performance and competitiveness of the company in the 21st century.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JP - Průmyslové procesy a zpracování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovácie 2008
ISBN
978-80-8096-062-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
AlumniPress
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
28. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—