Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500638" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500638 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza přínosů koncepce Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odpovědné podnikání přispívá k dlouhodobému podnikatelskému úspěchu. Podporou této skutečnosti je koncepce CSR, která se promítá paralelně ve třech rovinách, a to ekonomické, environmentální a sociální. Společenská odpovědnost firem je závazek podniku chovat se eticky, přispívat k ekonomicky udržitelnému růstu, zasazovat se o zlepšování kvality života zaměstnanců a jejich rodin, lokální komunity a společnosti jako celku. Corporate Social Responsibility je koncepce, která je významná pro získávání konkurenční výhody, neboť celá řada aktivit v oblasti CSR má inovativní charakter. Společensky odpovědná strategie firmy vzniká na základě dialogu s klíčovými partnery - se zaměstnanci, akcionáři, neziskovými organizacemi, vládou, zákazníky a s dalšími partnery a institucemi. Příspěvek je zaměřen na analýzu a vyhodnocení přínosů CSR jako faktoru výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku v podmínkách 21. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility - Analysis of Benefits

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility can be defined as ? a voluntary commitment on the part of a company to behave responsibly with respect to its surrounding environment and the society within which it operates.? Corporate social responsibility is a concept.It is a way of managing a company and making relationships with partners which contributes to improving the reputation and credibility of a company. CSR promotes the active engagement of stakeholders in the company´s decision-making processes. The termstakeholders is used to describe all parties that are involved with the company. They include people or groups of people operating both inside and outside of the company, such as owners, investors, employees, customers, business partners, the local community and other partners and institutions. This paper is focused on the analysis of CSR benefits as a factor of the performance and competitiveness of the company in the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovácie 2008

  • ISBN

    978-80-8096-062-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AlumniPress

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    28. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku