Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39899957" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39899957 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25410/15:39899957
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích.
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská odpovědnost znamená takový způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Zavedení CSR přináší výhody nejen v ekonomické, ale také v sociální a v environmentální oblasti. Působení společensky zodpovědných mezinárodních korporací po celém světě vytváří předpoklady pro globální řešení ekologických a sociálních problémů. Zaměříme-li se na oblast dopravy, jedná se o významné národohospodářské odvětví. Podílí se na spotřeběenergií, výrobků a materiálů, ovlivňuje zaměstnanost i výši investic. Cílem příspěvku je vypracovat postup, který umožní managementu posoudit úroveň CSR nebo její části na základě jím stanovených kritérií. K tomuto účelu bude využita fuzzy logika.
Název v anglickém jazyce
Social Aspects of Corporate Social Responsibility and its Evaluation in Transport Companies
Popis výsledku anglicky
Corporate Social Responsibility (CSR) is a form of company management and relationships building with partners which contributes to improving the reputation and credibility of the company. In enterprise, the CSR implementation delivers benefits not onlyin economic but also in social and environmental areas. Moreover, effect of socially responsible multinational corporations around the world creates prerequisites for solving global environmental and social problems. Transport is an important national economic sector which contributes to energy consumption, products and materials and affects employment and quality of life. Socially responsible behaviour should be one of the priorities of transport companies. This paper aims to develop a procedure that allows evaluating the level of CSR or its part based on established criteria. For this purpose, fuzzy logic is used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015: Zborník vedeckých prác
ISBN
978-80-225-4077-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
462-472
Název nakladatele
Vydavateľstvo Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
14. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—