Psycho-didaktickou kompetencí vysokoškolských učitelů technických předmětů k aktivitě, samostatnosti a odpovědnosti studentů technických oborů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27720%2F13%3A86091400" target="_blank" >RIV/61989100:27720/13:86091400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psycho-didaktickou kompetencí vysokoškolských učitelů technických předmětů k aktivitě, samostatnosti a odpovědnosti studentů technických oborů
Popis výsledku v původním jazyce
Vysokoškolský učitel technických předmětů pedagogicky působí na vysokoškoláky prezenční i kombinované formy studia. Studenti těchto dvou skupin se mimo jiné liší mírou aktivity, samostatností a odpovědností v přístupu k učení a studiu.
Název v anglickém jazyce
Enhancing creativity, self-reliance and responsibility of students in technical fields by means of psycho-didactic competence of teachers for technical subjects.
Popis výsledku anglicky
A university teacher for technical subjects teaches university students of a full-time as well as a partime form of study. Among hose two groups differ in the level of activity, self-reliance and responsibility in their attitude to learning and study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogická revue
ISSN
1804-1698
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
16-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—