MATEMATIKA NA VYSOKÉ ŠKOLE TECHNICKÉ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F15%3A86095692" target="_blank" >RIV/61989100:27600/15:86095692 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MATEMATIKA NA VYSOKÉ ŠKOLE TECHNICKÉ
Popis výsledku v původním jazyce
Student technicky zaměřené vysoké školy by měl být vybaven základními znalostmi ze středoškolské matematiky. Znalosti ze základní školy jsou považovány za naprostou samozřejmost. Reálná situace je ale naprosto odlišná. Převážně nízká úroveň matematickýchvědomostí studentů souvisí mimo jiné s klesající demografickou křivkou, velkým počtem vysokých škol a tudíž velkým procentem populace, které v současnosti studuje na vysokých školách. Dalším faktorem je snížení hodinové dotace matematiky na středních školách. V neposlední řadě se negativně projevuje nedostatečná studijní morálka.
Název v anglickém jazyce
Mathematics at a technical university
Popis výsledku anglicky
Students of a technical university should be equipped with basic knowledge of secondary school mathematics. Knowledge from the elementary schools is considered a matter of course. However, the real situation is absolutely different. The prevailing low level of mathematical knowledge of students is among others connected with the declining demographic curve, a large number of universities and therefore a large percentage of the population currently studying at universities. The reduction of hours of mathematics lessons at secondary schools is another factor. Finally, poor learning morale of students plays an important role.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9. didaktická konference s mezinárodní účastí (9. : 2015 : Brno, Česko)
ISBN
978-80-210-8143-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
72-78
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
9. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—