Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MATEMATIKA NA VYSOKÉ ŠKOLE TECHNICKÉ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F15%3A86095692" target="_blank" >RIV/61989100:27600/15:86095692 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MATEMATIKA NA VYSOKÉ ŠKOLE TECHNICKÉ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Student technicky zaměřené vysoké školy by měl být vybaven základními znalostmi ze středoškolské matematiky. Znalosti ze základní školy jsou považovány za naprostou samozřejmost. Reálná situace je ale naprosto odlišná. Převážně nízká úroveň matematickýchvědomostí studentů souvisí mimo jiné s klesající demografickou křivkou, velkým počtem vysokých škol a tudíž velkým procentem populace, které v současnosti studuje na vysokých školách. Dalším faktorem je snížení hodinové dotace matematiky na středních školách. V neposlední řadě se negativně projevuje nedostatečná studijní morálka.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematics at a technical university

  • Popis výsledku anglicky

    Students of a technical university should be equipped with basic knowledge of secondary school mathematics. Knowledge from the elementary schools is considered a matter of course. However, the real situation is absolutely different. The prevailing low level of mathematical knowledge of students is among others connected with the declining demographic curve, a large number of universities and therefore a large percentage of the population currently studying at universities. The reduction of hours of mathematics lessons at secondary schools is another factor. Finally, poor learning morale of students plays an important role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9. didaktická konference s mezinárodní účastí (9. : 2015 : Brno, Česko)

  • ISBN

    978-80-210-8143-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    72-78

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku