Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27740%2F23%3A10253478" target="_blank" >RIV/61989100:27740/23:10253478 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://code.it4i.cz/blender/bminiscene" target="_blank" >https://code.it4i.cz/blender/bminiscene</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    BminiScene

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný výsledek umožňuje importovat scénu ve formátu miniScene [https://github.com/ingowald/miniScene] do open-source grafického software Blender. Každé jednotlivé importované geometrii je ve scéně přiřazena vlastní &quot;instance objektu&quot;. Tento způsob slouží k možnosti instancování objektů ve scéně pomocí nástroje Geometry Nodes. Textury jsou uloženy ve formátu OpenEXR a je vygenerováno UV mapování pro jednotlivé textury vhodné propoužití v Blenderu. Lze tak importovat a editovat masivní scény z hlediska obsazené diskové kapacity. S využitím předkládaného výsledku tak lze získat vysoce kvalitní vstupní data pro výzkum HPC akcelerovaného renderingu s použitím open-source nástrojů.

  • Název v anglickém jazyce

    BminiScene

  • Popis výsledku anglicky

    The presented result allows importing the scene in miniScene format [https://github.com/ingowald/miniScene] into the open-source graphics software Blender. Each individual imported geometry is assigned its own &quot;object instance&quot; in the scene. This method is used to allow the instantiation of objects in the scene using the Geometry Nodes tool. Textures are saved in OpenEXR format, and a UV mapping is generated for each texture suitable for use in Blender. Massive scenes can thus be imported and edited in terms of available disk space. Using the presented result, high-quality input data can thus be obtained for HPC accelerated rendering research using open-source tools.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    041/14-12-2023_SW

  • Technické parametry

    Software umožňuje import, zpracování a vizualizaci dat uložených ve formátu miniScene v prostředí softwaru Blender.

  • Ekonomické parametry

    neaplikovatelné

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    VŠB - Technická univerzita Ostrava