Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Celostní a proaktivní přístup k výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F06%3A10224946" target="_blank" >RIV/61989592:15110/06:10224946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Celostní a proaktivní přístup k výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta.

  • Název v anglickém jazyce

    A holistic and proactive approach to teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Both complex approach and pro-active approach are necessarily to be applied in the education process. The basic principle of this approach is that the teacher treste his student with regard to student?s individual health aspects (his physical, mental, social,emotional, self-fulfillment-based and spiritual health) that he has to develop. He has to make a careful choice of various teaching methods so as to provide his student the best possible education (pro-active approach). At the same time, the teacherhas to be minded of the fact that he can influence a specific health aspect of his student by choosing the appropriate method. Thus, dutiny the teaching process, the trachet has to make the effort to influence all health aspects of his students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Forum scientiae et sapientiae

  • ISSN

    1335-566X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    13-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus