Celostní a proaktivní přístup k výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F06%3A10224946" target="_blank" >RIV/61989592:15110/06:10224946 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Celostní a proaktivní přístup k výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta.
Název v anglickém jazyce
A holistic and proactive approach to teaching
Popis výsledku anglicky
Both complex approach and pro-active approach are necessarily to be applied in the education process. The basic principle of this approach is that the teacher treste his student with regard to student?s individual health aspects (his physical, mental, social,emotional, self-fulfillment-based and spiritual health) that he has to develop. He has to make a careful choice of various teaching methods so as to provide his student the best possible education (pro-active approach). At the same time, the teacherhas to be minded of the fact that he can influence a specific health aspect of his student by choosing the appropriate method. Thus, dutiny the teaching process, the trachet has to make the effort to influence all health aspects of his students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Forum scientiae et sapientiae
ISSN
1335-566X
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
13-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—