Marketingová komunikace ve zdravotnictví jako jedna ze složek C-MIXU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F09%3A10224310" target="_blank" >RIV/61989592:15110/09:10224310 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace ve zdravotnictví jako jedna ze složek C-MIXU
Popis výsledku v původním jazyce
Tato teoretická studie se zabývá kategorizací typů komunikace ve zdravotnictví jakožto jednou ze stěžejních složek marketingového C-mixu. Ten tvoří základ marketingové strategie daného zdravotnického zařízení, která je pro jeho fungování v tržním prostředí či v prostředí smíšené ekonomiky nezbytná. Jednotlivé kategorie komunikace v rámci zdravotnického zařízení je proto třeba charakterizovat, porozumět jejich významu a na základě tohoto je pak strategicky řídit.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication in health care as one of the components of C-MIX
Popis výsledku anglicky
This theoretical study deals with the categorization of types of communication in health care as one of the major parts of C-mix. That is the base for marketing strategy of the health care providing institution in question that is crucial for functioningin open market economy as well as in mixed economy. It is therefore necessary to characterize the individual communication categories within the health care providing institution, understand their importance and based on that manage them strategically.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Profese on line
ISSN
1803-4330
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
176-185
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—