Marketing ve zdravotnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F08%3A10224219" target="_blank" >RIV/61989592:15110/08:10224219 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing ve zdravotnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních a poukazuje na roli marketingu ve zdravotnické organizaci a jeho zacílení. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v tétooblasti a poukazuje na stěžejní roli pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka a vymezuje oblasti marketingového působení.
Název v anglickém jazyce
Marketing in health care
Popis výsledku anglicky
The article deals with the specification of products offered in health care providing institutions and points out the role of marketing in health care organizations and its targeting. It also deals with and shows the limitation of marketing possibilitiesof a given organization functioning in this area and points out the main role of a patient as a final satisfied customer and proposes the areas of marketing influence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
80-244-1468-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
9-14
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
11. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—