Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing ve zdravotnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F08%3A10224219" target="_blank" >RIV/61989592:15110/08:10224219 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing ve zdravotnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních a poukazuje na roli marketingu ve zdravotnické organizaci a jeho zacílení. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v tétooblasti a poukazuje na stěžejní roli pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka a vymezuje oblasti marketingového působení.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in health care

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the specification of products offered in health care providing institutions and points out the role of marketing in health care organizations and its targeting. It also deals with and shows the limitation of marketing possibilitiesof a given organization functioning in this area and points out the main role of a patient as a final satisfied customer and proposes the areas of marketing influence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi

  • ISBN

    80-244-1468-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    9-14

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku