Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F09%3A10224311" target="_blank" >RIV/61989592:15110/09:10224311 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Tato teoretická studie se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních, rolí marketingu ve zdravotnické organizaci a potřebě jeho konkrétního zacílení vycházející právě z této specifikace. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezenímarketingových možností dané organizace působící v této oblasti a vychází ze stěžejní role pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka. Taktéž pak navrhuje oblasti marketingového působení.
Název v anglickém jazyce
Specifics of a product in health care from marketing point of view
Popis výsledku anglicky
This theoretical study deals with specifics of products provided in health care institutions and points out the role of marketing in such an organization and the need of its concrete targeting arising from this specification. It also analyses and pointsout the fundamental role of a patient as a final satisfied customer. It also suggests areas of marketing influence.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Profese on-line
ISSN
1803-4330
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
15-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—