Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33659" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingumá svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podnniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is oriented to disscussion of international authors about changes of the marketing role in company. The role of marketing has specifical features from the point of view of national and cultural framework. Attention is intend to transformation economies and their specifical understanding of the marketing role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

  • ISBN

    xxx

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Název nakladatele

    FP VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    FP VUT v Brně

  • Datum konání akce

    4. 12. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku