Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33659" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblasti výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingumá svoje specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podnniku.
Název v anglickém jazyce
Importance of the marketing role in company and some aspects from the view of czech managers
Popis výsledku anglicky
The paper is oriented to disscussion of international authors about changes of the marketing role in company. The role of marketing has specifical features from the point of view of national and cultural framework. Attention is intend to transformation economies and their specifical understanding of the marketing role.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
ISBN
xxx
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
1-2
Název nakladatele
FP VUT v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
FP VUT v Brně
Datum konání akce
4. 12. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—