Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33671" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33671 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingumá své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku..
Název v anglickém jazyce
Importance of the marketing role in company and some aspects from the point of view of czech managers
Popis výsledku anglicky
The paper is intended on disccusion of international authors about changes of the marketing role in company. Marketing role has its specifications in the frame of different national and cultural conditions.The paper is about environment of czech companies and differences in marketing position in this companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New trends of the development of industry
ISBN
xxx
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, Czech Republic
Datum konání akce
4. 12. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—