Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33141324" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33141324 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.
Název v anglickém jazyce
Theory of planned behaviour as abase for marketing strategy of a health care organization including the legal regulations of marketing in health care
Popis výsledku anglicky
Although marketing in health care has its own specifics, it has no doubt a position within the health care providing organization. Its role and position has been changing throughtout the development of marketing as a science. The oridinal efford to efefect needs and withis has gradually shifted into the current situation in which marketing is consisted of an analyses of motives and attitudes that effect the behaviour of the target group of consumers, customers, patients, patients to be. The article points out the possibility to apply theory of planned behaviour as a base for analysis of the studied behaviour and aleo includes the current legislative framevork .
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Právo, obchod, ekonomika II.
ISBN
978-80-87576-33-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
363-372
Název nakladatele
Leges
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Štrbské pleso, Slovenská republika
Datum konání akce
24. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—