Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33141324" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33141324 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie plánovaného chování jako podklad pro marketingovou strategii zdravotnického zařízení včetně právní regulace marketingu ve zdravotnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing ve zdravotnictví má i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitel., zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů. Příspěvek poukazuje na možnost aplikovatelnosti teorie plánovaného chování pro analýzu daného chování včetně legislativního rámce v daném odvětví.

  • Název v anglickém jazyce

    Theory of planned behaviour as abase for marketing strategy of a health care organization including the legal regulations of marketing in health care

  • Popis výsledku anglicky

    Although marketing in health care has its own specifics, it has no doubt a position within the health care providing organization. Its role and position has been changing throughtout the development of marketing as a science. The oridinal efford to efefect needs and withis has gradually shifted into the current situation in which marketing is consisted of an analyses of motives and attitudes that effect the behaviour of the target group of consumers, customers, patients, patients to be. The article points out the possibility to apply theory of planned behaviour as a base for analysis of the studied behaviour and aleo includes the current legislative framevork .

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Právo, obchod, ekonomika II.

  • ISBN

    978-80-87576-33-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    363-372

  • Název nakladatele

    Leges

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Štrbské pleso, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    24. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku