Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F13%3A33144084" target="_blank" >RIV/61989592:15220/13:33144084 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing ve zdravotnictví má zcela jistě, i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitelů, zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the proces of creation of marketing intervention strategy in health care
Popis výsledku anglicky
Marketing in health care has evidently its position in the health care providing organization despite its specifications. Its role and position has during the development of marketing as a science changed though. The original effort to influence needs and wishes has gradually developed into the current state that consists of analysis of motives and attitudes that influencde behaviour ot the target group of consumers, customers, patients, potential patients
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zdravotnické fórum
ISSN
1804-9664
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
7-10
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—