Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F13%3A33144084" target="_blank" >RIV/61989592:15220/13:33144084 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza procesu tvorby strategie marketingové intervence ve zdravotnictví - 1.část

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing ve zdravotnictví má zcela jistě, i přes svá specifika, své postavení v rámci zdravotnické organizace. Jeho role a pozice se však v průběhu vývoje marketingu jako vědy mění. Původní snaha o ovlivnění potřeb a přání se postupně dostává až do současné podoby sestávající z analýzy motivů a postojů, které ovlivňují chování cílové skupiny spotřebitelů, zákazníků, pacientů, potenciálních pacientů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the proces of creation of marketing intervention strategy in health care

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing in health care has evidently its position in the health care providing organization despite its specifications. Its role and position has during the development of marketing as a science changed though. The original effort to influence needs and wishes has gradually developed into the current state that consists of analysis of motives and attitudes that influencde behaviour ot the target group of consumers, customers, patients, potential patients

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Zdravotnické fórum

  • ISSN

    1804-9664

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    7-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus