Hodnocení přínosu využití moderních vyučovacích metod v zubním lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci z pohledu pedagogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F12%3A33142695" target="_blank" >RIV/61989592:15110/12:33142695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení přínosu využití moderních vyučovacích metod v zubním lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci z pohledu pedagogů
Popis výsledku v původním jazyce
Úvod: Možnosti využití informačních technologií v zubním lékařství jsou mnohostranné. V dneš- ní době se uplatňují již od prvního okamžiku návštěvy pacienta v ordinaci. Jde především o elektronickou podobu veškeré pacientovy dokumentace, dále o metody diagnostiky a ošetření založené na využití počítače. Patří sem i různé multimediální prostředky, pomocí kterých je možno lépe objasnit pacientovi cíl a samotný průběh různých zákroků. Informační a komunikační technologie se uplatňují i ve výuce studentů zubního lékařství. Spadá sem použití elektronických atlasů obsahujících 3D modely, simulace či animace, výukových videí, přednášek v elektronické podobě atd. Lze sem zařadit výuku s použitím elektronických prostředků tvořící tzv. e-learning anebo ošetření"virtuálního" pacienta v simultánním výukovém prostředí. E-learningové prvky vzdělává- ní se v poslední době na vysokých školách uplatňují čím dále tím více. Cíl práce: Cílem práce bylo vyhodnotit přínos použití moderních vyučovacích meto
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Using Modern Teaching Methods Benefits in Dentistry by the Teachers' View at the Medical Faculty of Palacky University, Olomouc
Popis výsledku anglicky
Introduction: There are huge possibilities of modern information and communication technologies application in dentistry. Nowadays we use them from the first moment of the patient's visit to the dentist's office. This is mainly an electronic form of allpatient documentation as well as the methods of diagnosis and treatment based on the use of computers or a variety of multimedia means that allows us to reach better explaination the aims and course of the treatment to the patient. Besides diagnosis andtreatment, the information and communication technologies can be applied in dentistry students' teaching process. It comprises e-learning training which presently is being become very popular in universities' teaching process. Another ways of informationand communication technologies application in dentistry teaching are electronic atlases contained 3D models, simulations and animations, educational video, lecture in electronic form etc. Aims: The work is aimed at assessment of using mo
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FF - ORL, oftalmologie, stomatologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká stomatologie
ISSN
1213-0613
e-ISSN
—
Svazek periodika
112
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
107-114
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—