E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F10%3A10212785" target="_blank" >RIV/61989592:15110/10:10212785 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci
Popis výsledku v původním jazyce
Pojem e-learning má několik významů, ale nejvýstižnější je definice akcentující pedagogickou stránku, podle které e-learning charakterizujeme jako vzdělávací proces spojený s počítači a informačními a komunikačními technologiemi (ICT). Probíhá zde vzdělávání za účelem dosažení vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie (znalost, pochopení, aplikace, analýza, syntéza, evaluace). Přestože výhody této nové formy vzdělávání již začínají ve výce mnoha disciplín převažovat, jsou naopak obory, kde paralelně musíprobíhat i klasický způsob výuky. K těmto oborům patří i zubní lékařství. Zavedením e-learningu do klasické prezenční výuky plánujeme zvýšit přístup ke vzdělání a zajistit co nejlepší kvalitu vzdělávání studentů zubního lékařství.
Název v anglickém jazyce
E-learning in EDucation at Dental Clinik of LF UP, Olomouc
Popis výsledku anglicky
Conception of e-learning has several definitions, but the most concise is definition accentuated a pedagogical aspect according which e-learning is characterized as educational process associated with computers and Information and Communication Technologies (ICT). Such education is realized for achieving educational goals according Bloom's taxonomy (knowledge, understanding, application, analysis, synthesis, evaluation). In spite of the fact that the benefits of this new form of teaching are prevailed over, the specialities are existed which require the classical form of teaching. Dentistry belongs to these specialities. The introduction of e-learning into the classical form of teaching is planned to increase the admission to the professional relevantinformations and to provide the optimal level of dentistry students education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FF - ORL, oftalmologie, stomatologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Praktické zubní lékařství
ISSN
0032-6720
e-ISSN
—
Svazek periodika
58
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—