Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F10%3A10212785" target="_blank" >RIV/61989592:15110/10:10212785 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojem e-learning má několik významů, ale nejvýstižnější je definice akcentující pedagogickou stránku, podle které e-learning charakterizujeme jako vzdělávací proces spojený s počítači a informačními a komunikačními technologiemi (ICT). Probíhá zde vzdělávání za účelem dosažení vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie (znalost, pochopení, aplikace, analýza, syntéza, evaluace). Přestože výhody této nové formy vzdělávání již začínají ve výce mnoha disciplín převažovat, jsou naopak obory, kde paralelně musíprobíhat i klasický způsob výuky. K těmto oborům patří i zubní lékařství. Zavedením e-learningu do klasické prezenční výuky plánujeme zvýšit přístup ke vzdělání a zajistit co nejlepší kvalitu vzdělávání studentů zubního lékařství.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in EDucation at Dental Clinik of LF UP, Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    Conception of e-learning has several definitions, but the most concise is definition accentuated a pedagogical aspect according which e-learning is characterized as educational process associated with computers and Information and Communication Technologies (ICT). Such education is realized for achieving educational goals according Bloom's taxonomy (knowledge, understanding, application, analysis, synthesis, evaluation). In spite of the fact that the benefits of this new form of teaching are prevailed over, the specialities are existed which require the classical form of teaching. Dentistry belongs to these specialities. The introduction of e-learning into the classical form of teaching is planned to increase the admission to the professional relevantinformations and to provide the optimal level of dentistry students education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    FF - ORL, oftalmologie, stomatologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Praktické zubní lékařství

  • ISSN

    0032-6720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus